Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 30 września 2019

2113 - Podziękowanie za współpracę I

Dzisiejszą karteczkę przygotowałam dla Pani, która odchodzi z pracy.
Kartka utrzymana jest w błękitach z odrobiną różu.
Na środku okienko z ozdobną ramką. 
Dawno nie używałam tego wykrojnika, a przecież jest taki ładny.
Kilka dni temu przyszła do mnie przesyłka z nowymi wykrojnikami.
Wśród  nich były dwa lawendowe. 
Jeden wykorzystałam i umieściłam wycinankę w środku.
Do kompletu ozdobna koperta.






14 komentarzy:

  1. Очень нежно и красиво!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, lawendowy wykrojnik jest super.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Aguś! Taka subtelna :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna emerytowana karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka! Masz rację, piękna ta rameczka i świetny papier.
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, delikatna i bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, urocza karteczka, Agusiu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, taka delikatna:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna karteczka. :) Podoba się mi ten delikatny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, delikatna i elegancka karteczka :) Śliczny ten lawendowy wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna, takie delikatne ma te kolory.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.