Łączna liczba wyświetleń

środa, 2 października 2019

2114 - Urodzinowe karteczki dla dzieci

Dzisiaj mam dwie karteczki urodzinowe dla dziewczynek.
Pierwsza powstała jako inspiracja dla sklepu DEKOLO
Wykonałam ją z ślicznych papierów firmy PIĄTEK TRZYNASTEGO.
Na karteczce umieściłam również uroczą rameczkę z kotkiem. 
Dziewczynkę i prezencik wycięłam z papieru wypełnionego
 elementami  do samodzielnego wycinania.

W górnym rogu umieściłam gwiazdę 3D z napisem FAN. 
Taka karteczka będzie wyjątkowym dodatkiem do prezentu dla młodej damy.


Druga karteczka jest dla trochę starczej dziewczynki i na niej również znalazł się kotek.
Dziewczynkę poskładałam z dwóch różnych wykrojników.
Postawiłam ją przed okienkiem.
Miłego dnia Wam życzę i zmykam do pracy.



13 komentarzy:

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.