Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 października 2019

2118 -Imieninowo

Witajcie  :)
Szybko zrobiło się jesiennie za oknem. Pełno liści leży dookoła. 
W ogródku jeszcze coś kwitnie, ale .... raczej końcówki.
Robiłam ostatnio w ogródku porządki jesienne i sadziłam cebulki na wiosnę,
więc nie miałam za dużo czasu na robótki.
Udało mi się jednak zrobić trzy  karteczki imieninowe.
Są proste, ale mam nadzieję, że się spodobają :)
Życzę Wam miłego popołudnia i lecę popatrzeć na Wasze blogi :)
 



22 komentarze:

  1. ale piekne karteczki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze :) spójne kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, ktoś się ucieszy z takich kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, zwłaszcza ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko piękne karteczki, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne, ta niebieska najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie cudne i delikatne :) A ostatnia w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia naj..., naj..., naj...!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, szczególnie ostatnia, bo w mojej ulubionej kolorystyce;)
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, takie delikatne, kojarzą mi się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne karteczki. Super kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka, wszystkie bardzo delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne, radosne i bardzo delikatne kartki!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne radosne i kwiatowe karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta ostatnia najbardziej mnie zachwyciła kolorem i wyrazistością :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.