Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 grudnia 2019

2167 - Hura - EMERYTURA

Witajcie :)
Ostatnio nie mam za wiele czasu, ale pewnie wszystkie tak mamy :)
Przygotowania do świąt idą pełną parą, więc dziś króciutko i na temat.
Kilka dni temu udało mi się zrobić karteczkę dla emerytki.
Wzór został wybrany przez zamawiającą :)





                                 Chciałam Wam również bardzo podziękować za karteczki, 
które w ostatnich dniach do mnie dotarły.
👄

 OD MIRELI

OD CELISTAL 


OD SYLWI

 OD EWY


OD  JOASI - CHIMERY


OD JUSTYNKI


OD ZOFIKO



22 komentarze:

  1. Ale świetna jest ta kartka na emeryturę, obrazek na niej ekstra :) Piekne karteczki dostałaś, ja równiez wszystkiego dobrego na te święta Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknych kartek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka !Cieszę się, że moja karteczka w końcu dotarła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka Aguś!! I jaka radość z niej tryska :))). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz widać jak emerytka się cieszy, piękne kartki, miło tak dostawać

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Świetną grafikę znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, śliczna kartka dla emerytki.
    I piękne karteczki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudna karteczka! Dlaczego moja emerytura jeszcze tak daleko :( ?
    I pięknie dziękuję za cudowną karteczkę, którą od Ciebie otrzymałam :) Oficjalne podziękowania na blogu będą jak się wreszcie trochę ogarnę.
    Pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki dostałas :) emerytka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna i radosna kartka, bo przecież jest się z czego cieszyć :) Śliczne karteczki otrzymałaś. Agnieszko życzę Tobie i Twoim najbliższym, żeby te Święta były radosne, zdrowe i pogodne i szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia wszystkich marzeń, ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna i bardzo optymistyczna jest ta kartka dla szczęśliwej emerytki! Piękne karteczki do Ciebie dotarły.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kartka emerytalna rewelacja, karteczki, które dostałaś przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne karteczki dostałaś, a kartka dla emerytki świetna! Pozdrawiam świątecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczka emerytka i piękne karteczki z życzeniami.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta kartka! Bardzo pozytywna :) Ale super dostać tyle kartek! Ja takżę życzę spokojnych i zdrowych świąt :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna karteczka :) Ja tak marzę o emeryturze, ale mam dalej niż bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No już pokaźna kolekcja tegorocznych karteczek jest u Ciebie, a kartka dla emerytki bomba! Skąd bierzesz takie piękne grafiki?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest, taka radosna i pełna pozytywnej energii :)
    Ja Tobie też dziękuję za przepiękną kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry wieczór. Wszystkie kartki są cudowne. W ten świąteczny czas tak sobie siedzę i poszukuję obrazka z kartki Hurra Emerytura. Koleżanka odchodzi na emeryturę i otrzymałam zadanie, niespodziankę - karta z podziękowaniami. Właśnie kobieta zza biurka bardzo pasuje do koleżanki. Jeśli ktoś z Państwa zna adres do ilustracji to będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego. Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.