Łączna liczba wyświetleń

sobota, 25 stycznia 2020

2187 - Dwie komunijne

Witajcie :)
Lubię tworzyć prace komunijne :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie pamiątki dla dziewczynek:)
Pierwsza jest bardzie ozdobna i do kompletu zrobiłam jej ozdobną kopertę.
Ozdobiłam ją śliczną koronkową serwetką, którą właśnie zakupiłam.
Druga jest raczej z tych płaskich. 
Ozdobiłam ją wianuszkiem i drobnymi kwiatuszkami.
Miłego weekendu Wam życzę  i lecę pozaglądać na Wasze blogi
bo w tygodniu nie mam czasu :)







19 komentarzy:

  1. Cudne obie karteczki! A ta koronkowa serwetka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, ta pierwsza kartka jest przepiękna!! Ta koronka to cudo!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne obie. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są piękne.
    Miłego dnia Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i delikatne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, delikatne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki. Pięknie wygląda ta nowa serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza baaardzo mi się podoba :) Hostia pięknie wyglada w tych kwiatach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są piękne - delikatne, misterne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne obie karteczki, bardzo delikane.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla każdej dziewczynki to piękna pamiątka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Zachwyciła mnie ta z kielichem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne pamiątki, ta pierwsza szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.