Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 lutego 2020

2209 - Wielkanocne życzenia

Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam karteczkę  z okazji świąt wielkanocnych.
W tym roku jakoś się nie mogę rozkręcić z pracami wielkanocnymi.
Przyznam się, że bardziej na razie ciągnie mnie do prac komunijnych.
Chyba jednak zrobię jeszcze kilka świątecznych:)


OPS!!! Faktycznie zdjęcie się nie dodało  :(
Od czwartku nie miałam czasu na komputer i nawet nie wiedziałam ,
że nie ma tu zdjęcia, a powiadomienia o komentarzach niestety nie przychodzą :(



10 komentarzy:

  1. Agusia kartka zniknęła.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, zniknęła, nie dołaczyłas chyba zdjęcia :) Faktycznie nie możesz się wielkanocnie rozkręcic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka na pewno piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, teraz mogę napisać: piękna, radosna, wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, radosna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza, radosna i wiosenna kartka :) Też się nie mogę wziąć za świąteczne, ale to chyba najwyższy czas.
    Co do powiadomień, to ja znalazłam sposób - wejdź w panel bloga, potem zakładkę "ustawienia", a w niej w zakładkę "E-mail". Tam wypełnij okienko "E-mail z powiadomieniem o komentarzu" wpisując swojego maila, zapisz ustawienia i gotowe :) U mnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie wiosennie wyglądają te kwiatki i kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest, taka słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.