Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 kwietnia 2020

2228 - Różany chustecznik

Witajcie :)
Ostatnie dni, gdy za oknem widać budzącą się wiosnę
spowodowały, że bardziej mi się chce coś robić :)
Trzeba się jakoś pocieszyć i zająć. 
Mój ogródek ma przejść lekką odnowę, zwłaszcza trawnik, który od 
dawna mnie drażnił, swoją jakością.
Postanowiła więc coś z tym zrobić.  Wynajęłam specjalistę i czekam ...
Mam nadzieję, że w końcu będzie równy  i ładny :)
A dziś chciałam Wam pokazać jedną z ostatnich prac, które zrobiłam
w tym tygodniu - różany chustecznik.
Serwetkę zakupiłam jeszcze w zimie.
Górę ozdobiłam elementami w kształcie różyczek
, które zrobiłam za pomocą foremki i lekkiej masy plastycznej. 
Do tego dołożyłam troszkę mikrokuleczek :)
Miłej niedzieli :)



I jeszcze zdjęcie mojej ukochanej magnolii




18 komentarzy:

  1. Piękny ten różany motyw:-) A moje róże ostatnie przymrozki zwarzyły, ciekawe kiedy odbiją :-(
    Magnolia przecudna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszedł:)
    Magnolię masz przepiękną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. MAGNOlia- marzenie :) pięknie ozdobione pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Czad! Wow! Imponującą masz magnolię. Chustecznik jest taki ładny, że ciągle miałabym katar by do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie ozdobiony chustecznik. Cudne kolorki. A magnolia robić ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny chustecznik, Aguś. I jaką masz boską magnolię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny, taki jednocześnie delikatny🌹

    OdpowiedzUsuń
  8. jest piękna i magnolia i chustecznik

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki masz cudowny widok, piękne kwiaty. Podziwiam magnolie od zawsze. Chustecznik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. O raju, jaka piękna magnolia!!! Moja niestety przemarzła i nie ma już takiego uroku.
    Śliczny chustecznik!
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci magnolia kwitnie :) A chustecznik ekstra, ma piękny kolor, idealny do moich pomieszczeń w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny chustecznik w ślicznych kolorach. Dzrzewko cudownie kwitnie, u mnie trochę obmarzły pąki i mój krzaczek ma dopiero około 1m wysokości, w sumie to jedna gałąź Twojego drzewa to moja magnolia.Pozdrawiam ciepło.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny chustecznik i magnolia również :) Nasza magnolia jakaś brzydka się zrobiła :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko cudownie wykonany chustecznik, delikatne kolorki, piękny :) Magnolia robi niesamowite wrażenie, cieszy oko :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny chustecznik, a magnolia zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny ten chustecznik, z klasą :)
    Magnolia cudna, u nas coś żadna nie chce się utrzymać, dlatego z przyjemnością podziwiam Twoją.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.