Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 maja 2020

2234 - Księga z chrzcielnicą

Dzisiaj mam drugą księgę, którą zrobiłam w piątek.
Ta jest na chrzest dla dziewczynki.
Drugi raz składałam chrzcielnicę, było trochę łatwiej niż za pierwszym
razem, ale mimo wszystko, dobrze by było, żeby w opakowaniu było chociaż
zdjęcie złożonej chrzcielnicy.
Na dodatek ona jest taka szeroka, że księgę musiałam zrobić na 3,5 cm, 
a normalnie robię na 2,5 cm. 
W związku z tym kopertę również musiałam zrobić w innych wymiarach.
Jak dobrze, że jest na stronie producenta pomoc
 i można sobie pomóc przy wyliczeniach, przy robieniu tych kopert :) 
Tu również jest dodatkowe miejsce na życzenia, tylko tym razem
postanowiłam je zawiązać na kokardkę.







17 komentarzy:

  1. Śliczna księga i piękna pamiatka.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pamiątka!
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka z chrzcin. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napracowałaś się:) i efekt jest niesamowity.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelnie i elegancko! :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna! Cudownie się prezentuje ta rodzinka przy chrzcielnicy :) I piękne są te ażurki dookoła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, widać, że wiele pracy w to włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko, przecieramy oczy. Wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca. Urok, delikatność i elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrze tej księgi, chrzcielnica wygląda rewelacyjnie :-) ja zabieram się do tej formy już od dawna i jeszcze się nie zebrałam do realizacji planów ;-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.