Łączna liczba wyświetleń

sobota, 9 maja 2020

2235 - Z filiżanką pełną kwiatów

Witajcie :)
Jak się trzymacie?  Mało mnie tutaj ostatnio, ale coraz więcej czasu spędzam w pracowni, 
co mnie co raz bardziej cieszy :)
Dziś mam karteczkę imieninową z filiżanką pełną kwiatów.
Wykorzystałam papiery z nowej kolekcji Magicznej Kartki
Kwiatowy Czar.
Wykrojnik tej maciupkiej filiżanki kupiłam jakiś czas
temu, ale dopiero dziś wykorzystałam ją pierwszy raz :)
Miłego weekendu Wam Życzę i lecę pooglądać Wasze blogi :)



18 komentarzy:

  1. Ukwiecone filiżanki bardzo lubię :-) Pięknie wiosennie wygląda kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny bukiecik w tej filiżance. Bardzo mi się podoba taki motyw z filiżanką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca z filiżanka.tata radosna i wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka!
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy bukiecik w filiżance :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie:) Strasznie mi się podoba ta filiżanka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, piękna i radosna kartka.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszywalam już filiżankę z kwiatami ale kartki nie robiłam. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kwarteczka! Ta filiżanka z kwiatuszkami jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest radośnie i energetycznie:) bardzo wesoła, pozytywna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna filiżanka z pięknym bukiecikiem, śliczna imieninowa karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosna, kwiecista Karteczka.
    Pozdrawiam Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.