Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 maja 2020

2239- Pamiątka Chrztu z sercem

Witajcie :)
Ostatnio nie miałam czasu na bloga :( 
Bardzo pracowity okres w pracy, a i w pracowni więcej pracy :)
W ostatnich dniach zrobiłam karteczkę na chrzest ze zdjęciem 
w ramce w kształcie serca :)
Już kiedyś robiłam podobną karteczkę tylko dla chłopca.
Przepraszam za jakość zdjęć, ostatnio mi nie wychodzą, tak jakbym chciała :(
Może mi się dzisiaj uda pozaglądać do Was na blogi, bo już bardzo się stęskniłam :)
Miłej niedzieli Wam życzę :)


 

18 komentarzy:

  1. Przepiekna, uwielbiam prace ze zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna pamiątka! Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodka, urocza kartka.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna praca:)Przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna pamiątka , miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna pamiątka :) Uwielbiam ten Twój styl kartkowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Lubię robić ze zdjęciem, ale później jest problem z zamazywaniem;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka 🙂 będzie piękną pamiątką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta pamiątka, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze ślicznie Aguś :). Bardzo podobają mi się prace ze zdjęciem :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna pamiątka, piękna kompozycja, cudne lekkie kolorki ,wszystko ze sobą pięknie gra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka pięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna i delikatna! Cudownie z tym dzieciątkiem w serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza i niezapomniana pamiątka.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa pamiątka, świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kartka ze zdjęciem to najlepsza pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.