Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 czerwca 2020

2245 - Pamiątka komunijna -Shadowbox

I mamy czerwiec, jak ten czas szybko leci ......
Maj w tym roku nie był najcieplejszy. 
Nie pamiętam, żeby tak długo trzeba było włączać ogrzewanie.
Może w czerwcu będzie cieplej :)
Dzisiaj mam pamiątkę komunijną dla chłopca z shadowboxem.
Dawno już nie robiłam tej formy kartki.
Ale jak się robi kilka na tą samą uroczystość,
 trzeba troszkę urozmaicić karteczki.




Moje pierwsza piwonia zakwitła :) 
Mam też inne gatunki, ale ta zachwyca swoim kolorem i kwiatami :)


13 komentarzy:

  1. Agusia karteczka piękna, a po sadzonki powionii muszę się do Ciebie zgłosić tak pięknie pachną.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna forma pracy komunijnej :) piwonie cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czas zawsze leci szybko :) piękna pamiątka;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz cieplej , bo u mnie ta piwonia dopiero ma pączki, śliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna pamiątka, Aguś. A piwonia to już zapowiedź lata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś karteczka piękna!!! I jak ładnie Tobie piwonia zakwitła, pozazdrościć tylko takiego widoku :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności stworzyłaś Aguś. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna i delikatna karteczka! A piwonia cudownie Ci zakwitła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, będzie miłą pamiątką. Sliczna piwonia, miałam kiedyś taką na działce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko urzeka. I kartka i piwonia. Moja w niedzielę miała jeszcze pąki a u Ciebie już tak rozkwitła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Masz rację, przy robieniu kilku trzeba wykazać się kreatywnością.
    Piękna piwonia! Moja najwcześniejszą przesadzałam, więc nie kwitła, dwie następne dopiero w pąkach.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.