Łączna liczba wyświetleń

środa, 7 października 2020

2330 - Pierwsza karteczka świąteczna

 Na niejednym blogu można już oglądać świąteczne karteczki :) 

U mnie również o tej porze w poprzednich latach można było już oglądać BN karteczki.

W tym roku postanowiłam zrobić tylko kilka, ponieważ z tamtego roku zostało mi ich trochę,

a kiermaszy raczej nie będzie :)

Może raczej popróbuję sobie różnych form, które od dawna czekały na realizację,

a czasu nigdy nie było.

Dzisiaj właśnie taka karteczka. 

Przód skromny, za to środek trochę inny, bardziej przestrzenny.

Problem jak dla mnie stanowiło miejsce na życzenia, które przy tej formie 

nie jest za duże :)





10 komentarzy:

  1. W tym roku też wyślę kilka, od zeszłego miesiąca kupię po 4 znaczki, bo ceny są takie, że mnie nie stać, więc postanowiłam że od września jak będę kupować 4 to do grudnia będę mieć 16 znaczków, i tylko 16 kartek poślę w świat, kiedyś wysyłało się 40, szkoda, bo zabijają taką piękną tradycję. A Twoja karteczka jak zwykle mega czarująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny składak :) zapachniało świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, przepiękna jest ta kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna karteczka a jaka klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka z pięknym wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna przestrzenna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.