Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 października 2020

2334 - 70 urodziny Marii

 Witajcie :)

Dzisiaj karteczka urodzinowa dla mojej koleżanki, która właśnie kończy 70 lat!

Flakonik zrobiłam z lekkiej masy plastycznej i pokolorowałam go tym razem konturówką,

bo chciałam uzyskać metaliczny efekt i tylko konturówka się do tego nadawała :)

Tym razem karteczkę zapakowałam do pudełeczka z okienkiem.

Wczoraj zepsuł mi się BigShot :( 

Na razie więc zajmę się innymi pracami, anioły czekają :) 

Mąż obiecał się zająć naprawą i może uda się go uratować... a jak nie to czeka 

mnie spory wydatek :(





16 komentarzy:

  1. Aguś, piękna jest ta karteczka, super wygląda wazonik z kwiatami, tak realistycznie.
    Oj, współczuję z powodu Big shota.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka, myślę ,że mąż coś zaradzi !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kartki są piękne, takie niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka, trzymam kciuki za ocalenie maszyny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka! Ten wazonik jest super:)
    Życzę by udało się naprawić BigShota i byś mogła nadal cieszyć się z pięknych wykrojników.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna! Wazonik od razu zwrócił moją uwagę. Agnieszko, jestem pełna podziwu dla Twojej niesamowitej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny wazonik i przepiękny bukiecik :) Oby maszynkę dało się uratować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka! Ten flakonik jest mega! Wspaniale się komponuje z całą resztą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tym wazonikiem:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka, ślicznie skomponowana 😊
    W sam raz dla dostojnej jubilatki!
    Pozdrawiam Agnieszko i dziękuję za wizyty u mnie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka! Awaria bigshota to dla kartkujących tragedia, ale mam nadzieję że mężuś coś poradzi. Mój był już dwa razy naprawiany przez zięcia;)
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra ten flakonik wyszedł! Trzymam kciuki za naprawę maszynki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten flakonik! Ja na szczęście żyję bez BigShota ;-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.