Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 26 października 2020

2343 - Podziękowanie za współpracę

 Witajcie :)

Dzisiaj kolejna karteczka - "Podziękowanie za współpracę".

Miała być kobieca i elegancka, dlatego na froncie dałam dziewczynę

w eleganckiej sukience.

Duży kwiat zrobiłam z foamiranu. Chciałam go dopasować do 

róży, która jest na papierze z kolekcji Craf&You.

Do kompletu ozdobna koperta z wytłaczanym wzorem, który trochę podkreśliłam

tuszem metalicznym. Szkoda tylko, że trudno to uchwycić na zdjęciach :(






14 komentarzy:

  1. Super karteczka! Jestem zachwycona:) A taką sukienkę chętnie bym nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, sukienka rzeczywiście zachwycajaca a różyczka prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka. A sukienki w kropki bardzo lubię. Mam i takie w swojej szafie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. super kartka! Podoba mi się sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło bardzo kobieco i elegancko.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie Ci ten kwiatuszek wyszedł, świetna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jak zawsze! Mnie również sukienka zachwyciła :). Buziaki Aguś!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna karteczka! Mnie też się bardzo podoba ta sukienka w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kartka. Nie będę inna :) sukienka również bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój pomysł na pokazanie sylwetki dziewczyny jest bardzo dobry.
    Karty również wyglądają jeszcze atrakcyjniej.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.