Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 listopada 2020

2353 - Dwie świąteczne z grafiką

 Witajcie :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie karteczki świąteczne.

Pierwsza jest duża , 15/21 cm grafiką , którą znalazłam na Pintereście i bardzo mi się spodobała.

Druga jest w formacie pocztówkowym.

Pod koniec roku mam sporo osób, które obchodzą urodziny i zawsze mam

robię kartki na ostatnią chwilę. W tym roku udało mi się wszystko

zrobić na czas , z czego bardzo się cieszę :)

Karteczki czekają na fotki i niedługo Wam pokażę :)

Miłego dnia :)



14 komentarzy:

  1. Piękne są! Grafika oddaje klimat świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Ta pierwsza grafika jest przepiękna! Buziaki Aguś!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sa obie i takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki Aguś.:) Pierwsza grafika jest cudna.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, Aguś, a grafika na pierwszej faktycznie cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, świąteczne karteczki. Cudne grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki, grafiki są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magiczne kartki, prześliczne grafiki wybrałaś :DDD

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.