Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 maja 2022

2582 - Komunijna z białym kielichem

Witajcie :)

Jak tam majówka :) Odpoczywacie?
U nas dzisiaj piękna słoneczne pogoda :) 
 Przyroda zachwyca z dnia na dzień coraz bardziej.
Zaczął się mój ulubiony miesiąc.
Jak maj to również komunie, więc u mnie ciąg dalszy komunijnych prac.
Dzisiaj karteczka komunijna z kielichem 3D, 
który postanowiłam dla odmiany pomalować na biało.
Wykorzystałam również białe papiery z różanym motywem.
Do kompletu ozdobna różana koperta.
Życzę Wam udanego świętowania :)


Moja magnolia zaczyna kwitnąć


8 komentarzy:

  1. Cudowna delikatna pamiątka komunijna :) Moja magnolia zakwitła jeszcze przed świętami i niestety nie mogłam się długo tym nacieszyć, bo noce były mroźne i płatki zmarzły :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta magnolia , fajnie że ją widać z okna . Ja to chyba do tyłu jestem bo dopiero w tym roku zauważyłam ze magnolia ma najpierw kwiaty a dopiero potem liście .
    Karteczka z kopertą też super jak zawsze zresztą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko kartka śliczna, mognolia kwitnie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz cudną tą magnolię, Aguś. A komplet komunijny zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z pomalowaniem kielicha. Pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, elegancka i subtelna pamiątka :)
    Magnolia wygląda obłędnie, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.