Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 sierpnia 2022

2653 - Ślubna w koronkach i bieli

 Dzisiaj kolejna ślubna kartka. 

Tą kartkę wykonałam tylko z papieru wizytówkowego w kolorze białym - perłowym.

Właśnie dotarł do mnie nowy sporych rozmiarów wykrojnik koronowy.

Postanowiłam go wykorzystać w ślubnej karteczce. 

Ponieważ na ostatnim kiermaszu klienci pytali się kartki

ślubne bez napisu "W dniu Ślubu", postanowiłam

użyć tutaj tylko napisu MĄŻ & ŻONA.

Kwiatuszki zrobiłam z pergaminu, aby całość była delikatna.

Trudno było zrobić zdjęcia tej kartce, aby wydobyć detale

które są w środku kartki.

W środku kartki papier ozdobiłam wytłoczeniami.




6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście trudna kartka do sfotografowania :).

    Ale widać, że jest super. Napis też mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna. Ten wykrojnik jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Urzekła mnie swoją delikatnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Taka delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.