Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 stycznia 2020

2186 - Pierwsze wielkanocne

Witajcie :)
Dzisiaj mam dwie pierwsze karteczki wielkanocne.
Na pierwszej znalazł się mój nowy wykrojnikowy nabytek - Jezus Zmartwychwstały.
Starałam się wykorzystać do tych kartek paski papierów, które często dostaję
razem z zamówionymi papierami.
Pokażę Wam jeszcze zakładkę jaką zmalowałam jakiś czas temu :)
Z jednej strony namalowałam róże, a na drugiej stronie nakleiłam 
uroczą sówkę z różyczkami :)
Miłego dnia Wam życzę i lecę do pracy :)







18 komentarzy:

  1. Piękna karteczka i wspaniała zakładka Aguś.:) Ten nowy wykrojnik jest super. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kartki i chyba już czas zaczynać wielkanocne prace

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, u Ciebie produkcja wielkanocna pełną parą, chyba też muszę się zebrać. Ale sówka rewelacyjna, świetne ma oczyska :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówka jest po prostu super!
    Karteczki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki :) A zakładeczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakładka, ta sowa jest świetna :) Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna zakładka. Kartki są wspaniałe, szczególnie pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne - ale ta pierwsza jest szczególna - skąd taki wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładka i karteczki. Ta z pisankami jest moją faworytką.
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne karteczki wielkanocne. Może i ja pomaluję scrapek? Mam taki sam wykrojnik z Chrystusem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki, zakładka pięknie pomalowana, sówka jest słodziutka.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartki wielkanocne, ja jeszcze nawet nie myślałam o Wielkanocy a tu już czas widzę na pierwsze inspiracje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki i cudna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyszły te kartki! A zakładka bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne te kartki, takie ciepłe.
    A zakładka jest świetna, super ta sówka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.