Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 lipca 2016

1217 - Dla chłopczyków na chrzest

Uzupełniając zapasy przed niedzielnym kiermaszem w Sanoku 
zrobiłam kilka karteczek na chrzest dla chłopczyków. 
Chociaż ta pierwsza jest uniwersalna, cała w bieli 
może być i dla chłopca i dla dziewczynki. 
Grafiki znalezione w sieci :)






A na koniec pokażę Wam wczorajsze niebo nad moim domem. Niesamowite było, groźne i piękne!!!



I przy okazji zrobiłam zdjęcia mojej rabaty na której rosną ukochane róże i hortensje



19 komentarzy:

  1. Piękne kartki ,zwłaszcza z tymi grafikami :-))) Pierwsza delikatna ,elegancka naj... naj ... :-))) Przy tych zniszczeniach w różnych częściach kraju nigdy nie wiadomo co z takiej chmury wyniknie :-( Ale zdjęcie fantastyczne ! Cudne hortensje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, kartki są tak piękne,że nie znajduję słów do opisu. Niebo jest naprawdę niesamowite,piękne zdjęcia zrobiłaś a ta rabat przed Twoim domem mnie zauroczyła. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ,ale ta pierwsza naj,naj

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w Sanoku...
    piękne hortensje

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, Agnieszko.
    Nie wiem czy też tak masz, że jakoś łatwiej się tworzy kartki dla dziewczynek?
    Widok nieba robi duże wrażenie.
    Uściski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w Sanoku, wybieram sie do Biecza , by tylko dopisała pogoda Chmurzyska staszne, karteczki piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wykonane karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i karteczki i Twoje kwiaty! A niebo niesamowite. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko! Przecudne karteczki wszystkie, trudno wybrać tą najpiękniejszą. Niebo takie tajemnicze ale i groźne, A kwiatki w ogródku masz prześliczne - Pozdrawiam Cię Gorąco i miłego Weekendu

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, a grafiki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki zrobiłaś :).

    Zdjęcie nieba mnie zachwyciło :).

    Masz super rabatkę :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki ! bardzo podobają mi się zdjęcia i kwiaty to już w ogóle powalają na kolana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne karteczki! Szczególnie pierwsza mnie zachwyciła. A zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne karteczki :) Pierwsza bardzo mi się spodobała :) Zdjęcia nieba i kwiaty piękne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie te Twoje pamiątki! śliczne

    OdpowiedzUsuń
  16. no, groźnie wyglądało to niebo...

    OdpowiedzUsuń
  17. Groźne to niebo ;) Za to karteczki bardzo urocze i z klasą.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.