Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 31 maja 2020

2244 - Trzy anioły

W piątek miałam trochę czasu wolnego i naszło mnie na ozdabianie aniołów.
Ozdobiłam trzy. Pierwszy raz ozdabiałam męskiego anioła :)
Nie wiedziałam do końca jak go ozdobić i nawet szukałam inspiracji w necie,
ale nie znalazłam nic. 
Męskie anioły takie do ozdabiania widziałam w sklepie już kilka miesięcy temu, 
ale nie widziałam żadnego już ozdobionego.
Ozdobiłam również kobiecą anielicę i dziecięcy.
Dziecięcy postanowiłam ozdobić jako pamiątkę komunijną.
Miłej niedzieli Wam życzę :)



15 komentarzy:

  1. wszystkie są piękne, a i dodatek do komunijnego prezentu w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy wyszedł Ci meski anioł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne anioły, Aguś. Męski anioł wyszedł świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne anioły, nawet nie potrafię wybrać najładniejszego, bo wszystkie mi się podobają. Serdeczności Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne anioły. I faktycznie, męskich się w zasadzie nie widzi w rekodziele - ciekawe czemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje anioły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podziwiam Twoje anioły, cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te Twoje anioły Agusia.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne aniołki :D Pierwszy bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś piękne są Twoje anioły, a i męski super wyszedł. Pierwszy raz widzę w męskim wydaniu :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anioły są wspaniałe Aguś, ogromnie mi się one podobają. Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że świetnie poradziłaś sobie z "męskim" aniołem :) super prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne anioły. Pierwszy raz widzę męskiego :) Przepięknie go ozdobiłaś. Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje Aniołki! Męski to coś nowego. Sama zastanawiam się jak powinien wyglądać, może właśnie tak jak Twój.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.