Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 lipca 2017

1523 - Nowy wykrojnik - anielica

I znowu anielica, ale tym razem na kartce na chrzest. 
Anielica to mój najnowszy nabytek wykrojnikowy. 
Jest to wykrojnik firmy SIZZIX Thinlits - Graceful Angel
Myślę, że sprawdzi się ona na kartkach bożonarodzeniowych, 
ale najpierw chciałam go wypróbować na kartce z okazji chrztu.
Coś mi w głowie świtało, ale jak przyszło do realizacji ... 
W końcu wymyśliłam coś takiego, ciekawa jestem co o tym myślicie.
Wasze komentarze są dla mnie zawsze cenne :)
Mi się skojarzyło z modlitwą Aniele Boże stróżu mój ...




26 komentarzy:

  1. W takim ujęciu ,zdecydowanie jest to Anioł Stróż :-D Pięknie zestawione niebieskie kolory :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności :) myślę, że sam aniołek by wystarczył, jakoś z tym wózkiem mi za bogato.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten anioł... jakoś mi tak ani matka, ani dama...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wykrojnik, ma taką subtelną sukienusię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje mi się że ciut za dużo motywów, patrząc na kartkę przypomina mi się legenda o nefalemach

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta anielica! Piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszła ta karteczka :) A wykrojnik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wygląda :) Bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że sam aniołek też by wystarczył :) sam w sobie jest "na bogato" i jest bardzo wyrazisty.
    Poza tym super kolory, jak zawsze świetnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, jak będzie wyglądał w wersji "Anioł Stróż"? Albo świątecznej? Bo ten anioł sam w sobie jest bardzo dekoracyjny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się tak skojarzyło: nawet anioły grzeszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Popieram przedmówczynie, sam Aniołek spokojnie by wystarczył :). Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się bardzo podoba to ujęcie - faktycznie Anioł Stróż.
    Uściski, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  15. This is so beautiful!! I love the colors and the gorgeous angel!! What a stunning card!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko! Piękna Anielica i Cudowna Karteczka - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiego anioła można wykorzystać do wielu tematów na kartkach. Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anielica - Anioł Stróż, idealna na chrzest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anielica świetnie się nadaje do kartki na chrzest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna i bardzo pomysłowa pamiątka, pięknie ten anioł wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mamy są jak anioły :) piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  22. This is so beautiful!! I love the colors and the gorgeous angel!! What a stunning card!! Have a great day!! Big hugs :)

    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.