Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 lipca 2017

1525 - Ślubne dwie

Powracam do ślubnych karteczek, bo taki sezon :)
Zrobiłam karteczki w formacie 15/15 cm, a do nich ozdobne koperty.
W pierwszej  zrobiłam serce za pomocą szablonu i medium żelowego. 
Potem posypałam je delikatnym brokatem. 
Kartka mi się trochę sfalowała, ale to normalne, często się tak robi.
Chciałam ją docisnąć do kartki, żeby mi się równo przykleiła.
 I zanim pomyślałam przycisnęłam  jeszcze nie wyschnięte serce folderem do wytłaczania.
Najpierw pomyślałam, że zepsułam i trzeba wyrzucić, 
ale poprzyglądałam się i uznałam, że nawet fajnie to wygląda,
więc postanowiłam tak zostawić.






24 komentarze:

  1. Wspaniałe kartki! Cudne serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygladaja te elementy z masy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne. Serduszko świetnie wygląda i gdybyś nie opisała pomyłki, nie wiedziałabym o co chodzi:) Także podobają mi się elementy z masy. Pięknie je wkomponowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błędy często doprowadzają do fajnych efektów... tylko korzystać. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne! Patrzę uważnie i nie widzę żadnych niedociągnięć na sercu. A te figurki z masy to sam urok.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. obie sa cudne :) powiedz mi moja droga jak wykonujesz takie piekne koperty?

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie piękne :) Bardzo mi się podobają :) A do tego piękne koperty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają naprawdę cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba, ja nie widzę pomyłki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, dobrze, że nie wyrzuciłaś, bo fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne i bardzo romantyczne te kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, these are both so stunning!! I love the designs and the papers!! So gorgeous!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kartki a elementy z masy wyglądają cudnie i świetnie zdobią

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt uzyskałaś na pierwszej kartce przez przypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie karteczki są cudne! A przypadkowy efekt uzyskany na pierwszej karteczce jest bardzo oryginalny i pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko! Obie karteczki są Prześliczne, Ozdoby z masy są Rewelacyjne - Gorąco Cię Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. no poprostu tak miało być....i już...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromnie mi się podoba, piękne pudełko i śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brak słów jest cudowna a serduszka te duże i te małe kapitalne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie piękne :) Bardzo mi się podobają :) A do tego piękne koperty :)

    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.