Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 grudnia 2017

1639 Drewniane bombki

W tym roku coś nie mam natchnienia na ozdoby świąteczne.
Zrobiłam kilka drewnianych bombek . 
Długo je robiłam, bo nie do końca wiedziałam jak je ozdobić.
W końcu pomyślałam o ozdobach z lekkiej masy plastycznej.
Nie wiedziałam jak zniosą lakier w sprayu, ale całkiem dobrze zniosły.
Na jednych są aniołki, a na drugich gałązki - chyba jemioły :)
Po drugie stronie bombek dałam motywy z papieru ryżowego :)
Strasznie trudno zrobić teraz dobre zdjęcia :(





19 komentarzy:

  1. Swietne, takie delikatne, z ptaszkami przepiekne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich jeszcze nigdy i nigdzie nie widziałam, ale wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygladają :) wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajnie wyszły Ci zdjęcia Agniesiu tych przepięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby, delikatne i bardzo urokliwe.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentują i są wyjątkową ozdobą:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Czego ty jeszcze nie umiesz? prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, these are all so gorgeous!! I love the designs of each one!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalnie wykorzystałaś masę plastyczną bombeczki prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko! Bardzo ładne są te bombeczki z tymi figurkami, Ale i te z tymi grafikami są również Piękne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko, bombeczki są przepiękne, cudownie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne! Bardzo oryginalne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne i jak cudnie się mienią :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.