Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 lipca 2018

1864 - Dla emerytki

Kolejna osoba będzie się cieszyć z wolności - na emeryturze :) 
Pani kocha bordowe róże, więc miały się znaleźć na kartce. 
Zrobiłam się sama, bo gotowych bordowych nie miałam .
Dawno nie robiłam róż z tego wykrojnika, chyba muszę częściej po niego sięgać :)
Zostałam poproszona o zrobienie do tej kartki dużego pudełka na album, 
który będzie prezentem. 
Na tym zdjęciu są jeszcze płaskie róże, ale potem zamieniłam je
na takie same jak na kartce - tylko zdjęcia już nie zrobiłam.
Pochwalę się jeszcze prezentem jaki dostałam od DANUSI z Bloga Skrawek Tęczy
przy okazji pożeraczy piżam jakie mi uszyła :)
Bardzo dziękuję Danusiu - jest cudowna!!!!!









A to pożeracze piżam uszyte przez Danusię


20 komentarzy:

  1. Śliczne róże :-) Piękny cały komplet :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne róże :) :)
    A pożeracze piżam - odlotowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne różyczki, piękny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę wszystkim emerytom,jeszcze ,,tylko,, 10 lat....piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka! Te róże wyszły Tobie piękne :). Będzie śliczna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny komplecik jak zawsze, a pożeracze wymiatają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet :) A o pożeraczach piżam jeszcze nie słyszałam! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, ale i pudełko rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny komplet zrobiłaś :).

    Fajnie, że zmieniłaś kwiatki na pudełku ;).

    Ale te pożeracze są super :).

    OdpowiedzUsuń
  10. So stunning!! I love the beautiful flowers and the design!! The box is gorgeous, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka,
    Pani która idzie na emeryturę lub już jest na pewno będzie zadowolona z takiego prezenciku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko! Przeuroczy komplecik, Też lubię kolor bordowy, Świetny prezent od Danusi dostałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały komplet! Oj, jak ja zazdroszczę wszystkim emerytom.
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka i pudełko. Ja też chcę na emeryturę :) Cudny prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe kwiaty, pięknie wyglądają na kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś, wspaniała kartka. A pożeracze piżam to chyba jakiś nowy gatunek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały ten komplet, pięknie się prezentuje. Róże zdecydowanie musisz robić częściej, są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczka i wspaniale udekorowane pudełko :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.