Łączna liczba wyświetleń

piątek, 18 stycznia 2019

2028 - Komunijna z dziewczynką :)

Witajcie :)
Dzisiaj mam karteczkę, o której wczoraj wspominałam.
Dziewczynka powstała z trzech różnych  wykrojników. 
Głowa z jednego sukienka i ręce z drugiego, a nóżki z trzeciego.
Oczy jej sama namalowałam. Mi się podoba, a Wy co o tym myślicie.
Karteczkę zrobiłam z nowej kolekcji papierów  ODRUCH SERCA - Galeria Papieru.
Powiem Wam, że już wymyśliłam następną dziewczynkę - zupełnie inną :)
Zapraszam jutro:)






12 komentarzy:

  1. Słodka :) czym malowałas jej oczka ? śliczne sa te wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so sweet!! She's beautiful!! I love her blue eyes!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna i urocza. U Ciebie zawsze coś pięknego znajdę :)
    Pozdrowionka Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynka wyszła przepięknie :) Cudowna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszła ta dziewczyneczka Agnieszko. Prześliczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko. Świetny pomysł z wykorzystaniem kilku wykrojników.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznotka! Świetnie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jest! Ślicznie wyszła Ci ta dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.