Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 27 stycznia 2019

2037 - 50 urodziny

Witam Was w niedzielny poranek :)
Dzisiejsza karteczka powstała na 50 urodziny.
Do jej zrobienie zainspirowała mnie kartka lub grafika, 
którą kilka dni temu widziałam w sieci :)
Na papierach, które tu użyłam jest granatowa koronka, dlatego postanowiłam 
powróżyć ten motyw w postaci ramki.
Kolory kwiatów również dobrałam do kolorowych kwiatów z papieru,
którego użyłam do zrobienia tej kartki.
W środku na bocznej stronie umieściłam jeszcze trzy piętrowy tort.
Do kompletu oczywiście ozdobna koperta :)






19 komentarzy:

  1. Aguś, piękna, elegancka kartka i do tego pyszny torcik:)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Podoba mi się i motyw i kolorystyka:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś śliczna jest ta kartka!! Uwielbiam te twoje postacie na kobiecych kartkach :) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. U la la, jaka elegantka na tej karteczce, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tą pięćdziesiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna! Podoba mi się jak rozmieściłaś cyferki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się to wszystko zgrało kolorystycznie, nad podziw. Tylko kokardkę w kopercie można by dać różową...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna karteczka! Pięknie dopasowałaś kolorystkę kwiatów do tych na papierze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! Chciałabym tak wyglądać w wieku 50-ciu lat;)
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny komplet w świetnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo szykowna ta pięćdziesiatka

    OdpowiedzUsuń
  13. This is so beautiful!! I love the gorgeous design and the sparkly numbers!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, bardzo dobrze to wyszło, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku i ja taką może otrzymam... lata lecą

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.