Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 września 2019

2108 - Komplet na dzień chłopaka

Witajcie wieczorową porą.
Właśnie udało mi się na chwilę przysiąść przy komputerze, 
więc stwierdziłam, że pora coś wrzucić na bloga.
Nie wiele prac powstało w tym tygodniu.
W tamtym tygodniu udało mię zrobić komplet na dzień chłopaka
jako inspirację na blogu 

DEKOLO.

Kartka i pudełeczko z talią kart. 
Komplet utrzymany jest w tonacji czerni i czerwieni. 
Na wieczku pudełeczka umieściłam wycięte dwie karty do gry.
W środku na wieczku przykleiłam bilecik , zawiązywany wstążeczką. 
Na nim można zamieścić dedykację.  
Kartka jest w tej samej kolorystyce. 
Umieściłam na niej motyw kart i ten sam  napis.







16 komentarzy:

  1. Super jest, bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny komplet! Świetny pomysł z tymi kartami na wieczku pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplecik! Talia kart ma fantastyczne obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne komplecik, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agusiu, wspaniały komplecik.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super:) Karty na wieczku są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, świetny i elegancki zestaw.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci to wyszło, bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik wygląda fantastycznie, cudny pomysł. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.