Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 września 2019

2092 - Skrzynka w morskim klimacie

Ostatnio bardzo dużo decoupaguję :)
Powstają nowe chusteczniki i skrzynki.
Dzisiaj mam skrzyneczkę w morskim klimacie. Poleci niedługo w daleki świat.
Tą skrzyneczkę wykończyłam matowym lakierem i powiem Wam, 
że bardzo podoba mi się efekt końcowy. 
A w dotyku jest taka aksamitna, zupełnie inna niż w lakierze z połyskiem :)
Kiedyś już robiłam skrzynkę z tą serwetką, chociaż wtedy ten motyw, który 
dałam teraz do środka był na wieczku.






17 komentarzy:

  1. Świetne boczki, dobrane perfekcyjnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna skrzyneczka.:) Piękny jest ten odcień niebieskiej farby. Dobrego tygodnia Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna :) matowy lakier nieraz ładniej wyglada niż błyszczący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so gorgeous!! I love the beautiful seaside scene on the front and the pretty sailboat on the inside!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest ta skrzyneczka w morskim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczna skrzyneczka, Agusiu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna skrzyneczka Aguś, bardzo bardzo mi się podoba. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna morska skrzyneczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Jakie śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.