Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 lutego 2010

74 - Walentynkowy prezent

To kubeczek na długopisy dla mojego ukochanego. Mojemu mężowi bardzo spodobał się ten prezent, bo już od dawna chciał mieć zdjęcie naszych pociech w pracy. A to sukienka którą sobie uszyłam na moje imieniny. Trochę pracy przy niej było, ale przynajmniej efekt końcowy jest całkiem niezły.
Dostałam na imieniu cudną orchideę. Mam już w domu jedną biała tylko z żółtymi środeczkami , ale w tej chwili przekwitła. Podoba mi się jeszcze bardzo ciemno różowa, mam nadzieję że kiedyś dołączy do mojej domowej kolekcji.


3 komentarze:

  1. Pomysł z kubeczkiem świetny! :)
    A sukieneczka bardzo zgrabna. Jak i sama modelka zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka śliczna, zdolniacha z ciebie :) Kubeczek na długopisy też super pomysł, bardzo mi się podobają :) Pozdrawim.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.