Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 lipca 2011

192 - Kulcznik

Mój pierwszy klucznik

7 komentarzy:

  1. Szalko, Twoja szafka bardziej mi się podoba wewnątrz, niż zewnątrz. Czy coś mam z deklem nie tak? ;) Te wzory to reliefy, czy płaskie malowidła? No, bardzo mi się podobają w tej zieleni i w ogóle! Jakbym ją miała, to ciągle bym otwartą trzymała. Hi, hi!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna szafeczka! faktycznie środek cudnie wygląda, chociaż te róże wyglądają pięknie, super efekt postarzenia wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny klucznik, mnie się bardzo podoba ten różany motyw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ci wyszedł.Super szabloniki

    OdpowiedzUsuń
  5. Симпатичная ключница!

    OdpowiedzUsuń
  6. super szafeczka, bardzo mi się podoba efekt szablonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny klucznik :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.