Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 sierpnia 2015

947 - 40 rocznica ślubów zakonnych

ZACZNĘ OD  podziękowań za wszystkie życzenia z okazji mojej rocznicy ślubu. BARDZO WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ.
Karteczki z okazji rocznicy ślubów zakonnych jeszcze nie robiłam, więc w sumie nie od razu miałam pomysł jak ją ozdobić.
Niedawno kupiłam sobie wykrojnik świąteczny z szopką i jak ozdabiałam środek to sobie pomyślałam, że Maryja może mi posłużyć jako sylwetka zakonnicy.
 Mam nadzieję, że kartka się spodoba.





11 komentarzy:

  1. Piękna karta, urokliwa poprzez dobór pasteli w tle i slicznych kwiatuszkow.
    40 lecie ślubów zakonnych - wow- na mnie to robi ogromne wrażenie.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet. Środek kartki jest naprawdę pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny komplet! super wykrojnik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna , a najbardziej zachwycają mnie te oryginalne koperty

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniala praca. Super pomysl na oryginalna koperte,calosc bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  7. wyjątkowa okazja, piękna pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.