Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

1142 - Chustecznik z ptaszkami

Czasami potrzebuję odmiany  i żeby się nie znudzić zmieniam sobie techniki. 
Decoupage bardzo lubię. Jak podoba mi się jakaś serwetka, to od razu chcę coś z nią zrobić.
Tą sewetkę zakupiłam nie dawno i od razu wiedziałam, że fajnie wyglądałaby na chusteczniku. 
Dodałam tutaj jeszcze murek, który zrobiłam za pomocą maski z AGATERII.  
Całość jeszcze delikatnie pokropkowałam. 
 Pudełeczko zgłaszam na XI wyzwanie w DECU Style -SZABLON



30 komentarzy:

  1. przepiękny :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!! Ta serwetka i murek wyglądają prześlicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny chustecznik, serwetka z ptaszkami piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne i delikatne pudełko..

    OdpowiedzUsuń
  5. Cegiełka wygląda cudownie:) a całość wiosennie świeżo..

    OdpowiedzUsuń
  6. Chustecznik cudny :) Ta cegiełka robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny motyw, a ten murek jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne to pudełeczko a ptaszki na nim dodają pozytywnego uroku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Bardzo podobają mi się ta cegiełki! Proste, nie przekombinowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie ozdobiłaś ten chustecznik. Śliczny motyw i cegiełki są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny ten motyw z ptaszkami!Chustecznik wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest cudny i wspaniale wykorzystałaś do tej grafiki cegiełkowy szablonik :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Słowo śliczny nie oddaje absolutnie uroku tego dzieła... bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny a pomysl z murkiem genialny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygląda, taki schoweczek na coś wyjątkowego, a nie na chusteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny :) Sikorki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo uroczy, taki kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny chustecznik, wzór rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Murek i ta serwetka świetnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.