Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 czerwca 2017

1479 - Ślubnie

Dziś prace ślubne. Pierwsza to karteczka trochę inna, 
bo właściwie w pierwotnej wersji miała być na inną okazję :)
Potem zastanawiałam się jak ją wykorzystać i ostatecznie stwierdziłam, 
że pasuje na ślub.
Druga praca to pudełko na ślub. Robiłam takie pierwszy raz. 
Nie ja to wymyśliłam :) Po prostu zostałam poproszona o zrobienie czegoś takiego.
 Dostałam zdjęcie poglądowe i stwierdziłam, że mogę zrobić :)
Szkoda tylko, że zapomniałam go ładnie obfotografować. 
Zostały mi tylko zdjęcia robocze :( 
Pudełko z łuby, ozdobiłam papierami scrapowymi. 
Wcześniej pomalowałam go na biało farbą.










22 komentarze:

  1. Cudne prace, a w szczególności zachwyciło mnie to pudełko, rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to pudełko. Nie mogę dopatrzeć dokładnie, ale ono jest chyba z łuby?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pudełko, tę nowość pokazała mi kiedyś kuzynka, która szła na uroczystość ślubną

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko bardzo fajnie wygląda jak na zdjęcia robocze ;) super pastelowe kolorki! Bardzo ciekawy pomysł na prezent ślubny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka śliczna, to serduszko wygląda uroczo :) Pudełka takie są rewelacyjnym pomysłem na prezent. W przyszłym roku najprawdopodobniej jadę na wesele i też takie pudełko zamierzam dac w prezencie - zawsze to ładniej niż koperta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym pudełkiem. Kartka jak zwykle zachwyca.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wszystko wykonałaś :) Same cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe :) Super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, these are so gorgeous!! I love the papers you used and the designs!! Bbeautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne i eleganckie te prace! Pudełko jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woooow... .dawno mnie u Ciebie nie było a tu takie cuda! Przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka prześliczna, a pudełeczko bardzo pomysłowe. Cudnie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko! Karteczka jest piękna, Koperta również Urocza. Pudełeczko jest prześliczne i jakie pomysłowe - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kartki i super pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie pudełeczko w prezencie to fantastyczny pomysł w dodatku tak pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełko to rewelacyjny pomysł mimo, że nie Twój... wykonanie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka, a to pudełko - wyszło rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności Agnieszko, jak zawsze pięknie dobrane kolory :) Lubię tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne prace, pudełko jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, pierwszy raz mam do czynienia z takim pudełkiem, ciekawy pomysł i oryginalny :) a wykonanie jak zwykle mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.