Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 31 października 2017

1601- Rocznicowe serduszka

Witam Was kochane :) 
Dziękuję, że tu zaglądacie i  komentujecie, to dużo dla mnie znaczy:)
Wasze opinie są dla mnie cenne.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę rocznicową.
Tym razem z okazji 3 rocznicy ślubu pełna serduszek. 
Największy kwiat zrobiłam sama z filtrów do kawy :)
W środku umieściłam wycinankę z nowego wykrojnika - para siedząca na ławce pod drzewem.
Kupiłam go właśnie z myślą o karteczkach rocznicowych.
Do kompletu różana koperta :)









29 komentarzy:

  1. piękna:))para na ławeczce cudna:))i ten kwiat z filtrów-mega i pomysł i wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka rocznicowa :) Bardzo ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! Twoje prace zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie, uroczo, romantycznie i w pięknych kolorach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, z dużą dozą romantyzmu.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card, Agnieszka. Pretty colours and flowers! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczka! Cudne są te serduszka i kwiat. No i piękna ta para na ławeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is stunning!! The design is gorgeous!! I love the flowers!! So, so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna karteczka i cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko! Jak Zawsze, Przepiękna Karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana! Cudny, gustowny komplet!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i do tego bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno mnie u Ciebie nie było :( z braku czasu... :( dlatego baaaardzo dziękuję i doceniam, że jeszcze do mnie zaglądasz :) U ciebie jak widzę robótkowo nie mało się dzieje|! prawdziwa różnorodność i piękno! nie zdołam skomentować wszystkich prac więc napiszę zbiorczo - pięknie tworzysz :))

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna i niezwykle romantyczna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka, kwiaty wyszedł wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, wow, wow, przepiękna, a ten kwiat, ten kwiat! Jest kapitalny.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.