Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 22 stycznia 2018

1688 - Dla emerytki

Witajcie kochane z zasypanego śniegiem Jasła :)
Ale pewnie nie długo się będziemy cieszyć zimą bo na środę zapowiadają +10 stopni :)
To był Imprezowy weekend. W piątek byłam na pożegnaniu koleżanki, która przeszła na emeryturę.
Z tej okazji przygotowałam jej karteczkę :) Ubrałam ją kwiatuszkami własnej produkcji :)
W sobotę były moje i męża imieniny. Dostałam kwiaty o uroczą torebeczkę z czekolady.
Przyszła do mnie również cudowną karteczką od swojej imienniczki Agnieszki z bloga aga-cratf.

DZIĘKUJĘ ZA ŻYCZENIA❤❤❤







22 komentarze:

  1. Agnieszko:)najpierw troszkę spóźnione życzenia :)wszystkiego najpiękniejszego:)))a teraz pytanie-skąd wzięłaś moje zdjęcie na kartkę dla emerytki??????to ja jak szłam na emeryturę tak samo się cieszyłam i ta radość ze mnie nie zeszła do dziś:)))))))
    czekoladowa torebka wymiata:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Emerytura to piękny czas. Kartka z tej okazji super! Torebeczka z czekolady rewelacja. Wszystkiego najlepszego. Rzeszów też zasypany śniegiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, wszystkiego najlepszego z okazji imienin 😀 Karteczka rewelacyjna. Tez chciałabym się tak cieszyć w przyszłości 😃 Czekoladowa torebka jest fantastyczna 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ci też życzę wszystkiego najlepszego,Jarosława też ściskam imieninowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz najlepsze imieninowe powinszowania :) Torebka wyglada smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie:)
    Moc imieninowych życzeń ślę :)Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko wszystkiego najlepszego, do emerytury to ci jeszcze daleko, ale wierz że to taka radośc , by tylko zdrowie dopisywało

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początek troszkę spóznione życzenia - Wszystkiego najlepszego i dużo, dużo zdrówka bo to najważniejsze :) a karteczka fantastyczna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty Agniesiu :) Tobie wszystkiego co naj... naj... :) Karteczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a beautiful card!! The image is so fun!! I love the colors!! The flowers are gorgeous and the chocolate purse is so fabulous!! Beautiful card you received, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko! Karteczka Jest Wspaniała,Torebka z Czekolady Zachwycająca - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta kartka, bardzo wesoła :)
    Prezenty pierwsza klasa! Spóźniona, życzę Wam wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka jest rewelacyjna :) Grafika wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko, moc najpiękniejszych, chociaż spóźnionych, życzeń z okazji imienin :)
    Przepiękne prezenty dostałaś :) Cudna karteczka, kwiaty, a torebeczka wymiata :)
    I fantastyczną karteczkę przygotowałaś dla koleżanki :) Ja też chcę na emeryturę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna karteczka, wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko,wszystkiego najlepszego! Kartka prześliczna :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńko kartka jestem zauroczona.Najlepsze życzenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Agniesiu, kartka jest wspaniała i bardzo radosna.
    Przyjmij i ode mnie najserdeczniejsze życzenia imieninowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Same cuda! A karteczka emerytki radosna niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.