Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 5 kwietnia 2018

1757 - Irysowy pop-up box

Stwierdziłam niedawno, że potrzebuję wykrojników kwiatów płaskich ale ładnych, ciekawych :)
Wpadł mi w oko taki komplet  - irys i tulipan na Aliexpress.
Przyszedł w wielką sobotę, a ponieważ wszystko na święta było gotowe 
postanowiłam sobie go wypróbować :)
Najpierw powycinałam - potem pokolorowałam tuszami i ... zakochałam się w tych irysach :)
Szybko zrobiłam sobie pop -up boxa i umieściłam w nim moje nowe irysy :)





20 komentarzy:

  1. Przepięknie go wykreowałaś. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale to wymyśliłaś - okienko przed którym kwitną kwiaty, w tej formie wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW piękny jest :) Taki kolorowy i wiosenny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglada, iryski słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie udekorowane pudełeczko,śliczne wiosenne kwiatuszki 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny wiosenny box. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna praca i cudne kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykorzystałaś nowe wykrojniki, śliczne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełeczko! Wspanile wykorzystane i pokolorowane kwiaty :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaa, pięknie to wygląda. Kwiatki zakwitly w pudelku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś, śliczne iryski i śliczne pudełeczko. Chyba muszę kiedyś spróbować takiej prostokątnej formy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, this is so stunning!! The flowers look amazing!! I love the colors and the box design!! Gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełeczko! Irysy są cudne, a Ty przepięknie je pokolorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko! Przepiękne są te irysy, Pięknie je pokolorowałaś , Karteczka prześliczna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te irysy, w ogóle całość bardzo mi się podoba, jest tak lekko i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak radośnie i kolorowo za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. มี100บาทก็เล่นได้พร้อมโบนัสอีกเพียบ
    คลิ้ก
    d2bet 1
    d2bet 2
    ♦โปรฯ แจกแหลก !!! เล่นได้จัดไป คอมฯ x2!!!
    ♦โปรฯ ใจดี๊..ใจดี..!!! เล่นเสีย คืนให้ 10%!!!
    แนะนำเพื่อนได้โบนัสฟรีสูงสุด 20%
    🎯ฝาก/ถอน รวดเร็ว ทันใจ 24 ชม.

    OdpowiedzUsuń
  18. มี100บาทก็เล่นได้พร้อมโบนัสอีกเพียบ
    คลิ้ก
    Read more
    Register Now
    24h/days
    ♦โปรฯ แจกแหลก !!! เล่นได้จัดไป คอมฯ x2!!!
    ♦โปรฯ ใจดี๊..ใจดี..!!! เล่นเสีย คืนให้ 10%!!!
    แนะนำเพื่อนได้โบนัสฟรีสูงสุด 20%
    🎯ฝาก/ถอน รวดเร็ว ทันใจ 24 ชม.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.