Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 czerwca 2018

1844 - Dwie ślubne

Witajcie :)
Bardzo się cieszę, że podobają się Wam moje kwiaty w ogródku :)
Szkoda, że mały ten mój ogródek, ale dobre i to  :)
Dzisiaj ślubne karteczki, które zrobiłam jakiś czas temu :)
Pierwsza bardziej przestrzenna w formacie 15/15 cm. 
Tekturka ze SCRAPKA. Do kompletu zrobiłam ozdobną kopertę :)
Druga większa 15/21 cm, ale bardziej płaska  z foamiranowym kwiatem.
Kompozycję kwiatową uzupełniłam wycinanymi kwiatami z papieru 
z kolekcji Magicznej Kartki z elementami do samodzielnego wycinania .









17 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie :) super są, zresztą jak zwykle ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    see now

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie śliczne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki, Bardzo mi się podoba to, że i w środku są perfekcyjnie dopracowane.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne delikatne, ta pierwsza bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  6. These are both so elegant and gorgeous!! I love the designs and the insides, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kartki, bardzo romantyczne i pięknie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko! Prześliczne oba kompleciki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki stworzyłaś, zresztą jak zawsze.
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki! I każda w cudownej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie bardzo mi się podobają :) Śliczne, delikatne i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie są romantyczne i bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.