Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 11 września 2018

1911 - Lawendowe życzenia

Witajcie :) Cieszę się, że słoniki Wam się podobają :)
A dzisiaj kolejna karteczka z lawendowymi papierami  z kolekcji "LAVENDER HILLS" 
Na kartce umieściłam trochę wycinanek z tych papierów 
- śliczne okno ukwiecone lawendą i skrzynkę pełną lawendy :)
Dołożyłam jeszcze kotka, który zagląda do środka i motylka, 
który przysiadł na skrzynce z lawendą.
Lawendę w skrzynce podkreśliłam fioletową perłową konturówką,
która ładnie się błyszczy :)




18 komentarzy:

  1. Prześliczna 😊 Podobają mi się te lawendowe motywy 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wdzięczny motyw ta lawenda i ponadczasowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę przyzać że mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so stunning!! I love the beautiful window scene and the lavender!! Gorgeous card!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, sielska i bardzo urokliwa karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest, taka ciepła i bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko! Prześliczna Karteczka, Uwielbiam Wrzosy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i taka bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak ładnie!!! Super miałaś pomysł z tym okienkiem :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe, a ja dzisiaj wręczałam kartkę z tych samych papierków i nawet z tym samym motywem okna :) W Twoim wykonaniu karteczka cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka, uwielbiam lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczna, jejku lubie motywy lawendy i fiołków, a tutaj super to zgrałaś z tym okienkiem, przypomina mi Aix en Provence.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.