Łączna liczba wyświetleń

piątek, 5 października 2018

1933 - Męskie urodziny

Witajcie  w piąteczek:) Słoneczko ładnie dziś za oknem świeci, ale mrozik czuć z rana .
Dzisiaj mam karteczkę na męskie urodziny. 
Miała być w większym formacie i w ozdobnej kopercie.
Kupiłam ostatnio kilka  papierów z myślą o męskich pracach 
- jedne są z mapami, drugie związane z podróżami. I w tej pracy wykorzystałam dwa z nich. 
Na tło dałam papier z mapą , a nie wierzchu przykleiłam 
wycięte z innego papieru samochód i budynek z NY.






15 komentarzy:

  1. Męskie kartki zawsze mnie intrygują , świetnie połączyłaś różne męskie -akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Aga sobie poradziłaś, czasami kartki czy prezenty dla mężczyzn to wyzwanie. Ja np. muszę przygotować skrzynię dla miłośnika traktorów ;) Pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się i to bardzo.
    Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka dla prawdziwego dżentelmena:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dałaś radę! Kartka super! Moc pozdrowień:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, świetnie sobie poradziłaś z męskim tematem, kartka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko! Piękna i Oryginalna karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka :) Jestem pewna, że obdarowany będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, męska kartka. Piękne papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Męska kartka to wyzwanie, ale Ty sobie doskonale poradziłaś. Świetna!
    Jeszcze raz pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszła naprawdę świetnie i całkiem elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.