Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 17 grudnia 2018

1999 - Młodej parze i wymianka

Witajcie :) Trochę się zabieliło za oknem :)
Weekend spędziłam na kiermaszach więc trochę mnie było mało tutaj, ale już nadrabiam zaległości.
Pod koniec tygodnia udało mi się zrobić nową karteczkę ślubną.
Jest na niej nowy wzór młodej pary, którą zrobiłam z lekkiej masy plastycznej.
Bardzo mi się podoba - a Wam?
W środku nowy wzór ażurowej ślubnej kieszonki, a do tego koperta wytłoczona w nowy wzór.
Więc same nowości :)







 W piątek dotarła do mnie również paczka od Marzeny w ramach świątecznej wymianki
zorganizowanej przez Ulę. Marzena przysłała mi mnóstwo wspaniałych rzeczy - i śliczną kartkę.
BARDZO DZIĘKUJĘ❤❤❤




 A ja wysłałam  :





Dotarły do mnie również cudowne karteczki od Celestial - Art i  Mireli G
Bardzo dziękuję dziewczyny!!!!!



Na dzisiaj tyle :) Miłego poniedziałku Wam życzę :)

18 komentarzy:

  1. pIEKNA JEST TA pARA mŁODA , kartka bardzo mi się podoba :) alez pakę dużą dostałaś :) Już się coraz bardziej świątecznie robi w koło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your card is stunning!! I love the beautiful papers and the bride and groom!! What wonderful things and pretty cards you've received, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, Aguś, ta para prezentuje się wspaniale.
    Gratuluję udanej wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka na ślub a wymianka wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś kartka ślubna jest piękna!! W Twoich pracach uwielbiam to, że zawsze dajesz tyle pięknych kwiatów :). Wymianka super - pięknie się obdarowałyście :). A i kartki od dziewczyn śliczne :)). Mam nadzieję, że kiermasz udał się :). Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale się prezentuje,a przydasiów dostałaś co nie miara,oj bedzie sie działo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko! Przecudowna Karteczka , Para młoda jest śliczna, A wymianka Super, Karteczki Piękne otrzymałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna jest ta młoda para. Cudny jest ten wykrojniczek i nowy folder do wytłaczania. Całość prezentuje się wspaniale :)
    Gratuluję udanej wymianki i cieszę się, że kartka dotarła na czas :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślubna kartka jest przepięknie elegancka.
    Widać, że świąteczna wymianka się udała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ślubna kartka, świetna wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka :) Wspaniałą wymianka :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna para młoda i bardzo udana wymiana.:) Karteczki, które dostałaś też bardzo ładne. Miło jest znaleźć coś w skrzynce na listy.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza karteczka!!! Wspaniała wymianka:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszka bardzo się cieszę że wszystko dotarło i jeszcze raz bardzo dziękuję za cudowne upominki i piękną kartkę. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że te kilka drobiazgów się przyda 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, bardzo romantyczna :)
    Prezenty śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka i wspaniała wymianka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.