Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 lutego 2019

2062 - Wielkanocny hurcik

Witajcie :)
Udało mi się zrobić w międzyczasie pierwsze ozdoby wielkanocne .
Są to trzy małe stojące drewniane pisanki.
 Bardzo mi się spodobały pisanki w takiej formie i już zamówiłam większe.
Oprócz tego mam jeszcze kilka karteczek wielkanocnych.
Wszystkie są z motywami religijnymi i wszystkie wykonane z resztek papierów :)
Może choć trochę zmaleje ten stos ścinkowy, który zajmuje już 3 koszyki....
Też tak macie, że szkoda Wam wyrzucić resztki :)
Grafiki znalezione w sieci :)
Miłego wiosennego dnia :)









26 komentarzy:

  1. Wszystkie prace piękne, a najbardziej podobają mi się pisanki z kurczaczkami.:) Pozdrawiam Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki :) a jaja bardzo mi sie podobają :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te jaja, karteczki ze ścinek śliczne. Niestety ze ścinkami też tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, moja mama robi jajeczka ze styropianu i wstązek☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace. Ze ścinkami też tak mam. Musze sobie kupić taki wykrojnik z fastrygą, on bardzo ozdabia ścinek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki ,a jajka po prostu wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki prześliczne, ale jaja jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, a te jajka jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają m się jajeczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne prace, takie ciepłe i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki. Duże te resztki ;-)
    jaja są cudne, takie radosne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ozdoby świątecznie i śliczniutkie kartki.
    Ścinki? A jakże, zbieram. Ale co jakiś czas oddaję do szkoły i dzieci mają radochę 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajeczka bardzo mi się podobają,a karteczki jak zawsze piękne i delikatne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, they're all so stunning and beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne te pisanki :) A karteczki są przepiękne. Śliczne są te grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale jaja!a karteczki urocze

    OdpowiedzUsuń
  17. Aguś, jajeczka prezentują się naprawdę pięknie. Podziwiam wszystkie kartki jako fanka kartek wielkanocnych z motywami religijnymi.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga piękne są te Twoje świąteczne karteczki a drewniane pisanki piękną ozdobą. U mnie też zbiera się zawsze dużo ścinek, ale w kartkach staram się je wykorzystać, czasami kolorystycznie, czasami wzorami dopasowuję. Jeżeli pasują to robię tagi da albumów, trzeba sobie jakoś radzić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki piękne, ale jaja zachwycające!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze kartki, pisanki rewelacja. A co do ścinków to chyba jestem ich królową. Mam ich mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aguś tyle pięknych prac!!!
    Pracuś z Ciebie :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne prace! Nieustannie podziwiam Twoją kreatywność :)
    Też jestem zbieraczką ścinków ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie jajka i karteczki przepiękne :) Też zbieram ścinki, mam ich naprawdę bardzo dużo, najczęściej wykorzystuję do wycinania wykrojnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne tradycyjne kartki, grafiki z kurczaczkami śliczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki a jajeczka rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.