Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 marca 2019

2079 - Dwie chłopięce

Witajcie :) Przez te  silne wiatry spać nie mogę :( Okropne dźwięki wydają!
Dwie nocki z głowy. Mam nadzieję, że to już koniec!
Dzisiaj dwie karteczki urodzinowe dla mojego drugiego bratanka Pawełka.
Pawełek kończy właśnie 9 lat.  Dla niego też robię karteczki co roku.
Pierwsza w piłkarskim klimacie :) 
Druga prosta z postacią chłopca, którą wycięłam wykrojnikiem niedawno zakupionym. 
Wycinankę pokolorowałam  promarkerami :) Domalowałam mu też twarz.


26 komentarzy:

  1. Piękne i bardzo chłopięce kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne chłopięce kartki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, idealna dla fana piłki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gustowne, chłopięce :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne są te Twoje chłopięce karteczki :)) Aguś u nas też tak wieje :(. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, świetne karteczki.
    U mnie właśnie pada śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, zwłaszcza ta z piłką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te chłopięce. Takie prace trudno zrobić, a Tobie się udało 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta kartka z piłką. Obie są super ale ta pierwsza jakoś bardziej mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  10. They're both so fabulous!! Love the designs!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie świetne!
    Mamy podobne chciejstwa;) Właśnie czekam za tymi sportowymi wykrojnikami;)
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, przemyślane prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, chłopięce karteczki :) A u nas też wiało, padał śnieg, a potem lało jak z cebra...

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne karteczki dla chłopców idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie kartki piękne, choć druga bardziej zapada w pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem są idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.