Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 kwietnia 2019

2106 - PALMA

Witajcie :)
Chciałam Wam się pochwalić, że dołączyłam do zespołu DESIGN TEAM sklepu DEKOLO :)Wczoraj ukazał się pierwszy post z moją pracą Palmą Wielkanocną:)

Palemkę zaczęłam robić od połączenia ze sobą kilka
drucików wyrobowych. 
Ja wzięłam 10 szt i owinęłam je taśmą
maskującą na wysokość około 15 cm, 
co będzie stanowiło miejsce w
którym będziemy mogli trzymać palmę.


Następnie drucikiem florystycznym
przytwierdziłam do trzonu palny rafię dekoracyjną, 
która ma wypełnić nam podstawę palmy.
 Na czubek palmy drucikiem florystycznym przyczepiłam
kilka suszonym gałązek lawendy.
Pierwsze piętro zrobiłam z żółtych piórek, 
pod którymi umieściłam kwiaty żonkili.

Następnie przyczepiłam fioletowe różyczki z panki, 
a pod nimi na drucikach styropianowe jajeczka. 
Dołożyłam teraz kilka bazi i następne piętro żonkili. 
Dodałem też trochę zielonego sizalu, aby ożywił całość.
Na koniec jeszcze kilka piórek 
i kilka kremowych różyczek, 
między które wsadziłam jeszcze bazie 
i dwa malutkie kurczaki. 





Na koniec rączkę owinęłam jeszcze koronkową wstążką;
I całość wygląda tak :)


Wykorzystane produkty ze sklepu DEKOLO :










ZAPRASZAM WAS DO SKLEPU DEKOLO
gdzie znajdziecie mnóstwo rzeczy do różnych technik rękodzielniczych

21 komentarzy:

  1. Wow, this is so stunning!! I absolutely love it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Aguś :) palma prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, Agusiu, I podziwiam przepiękną palmę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze gratuluje!!!
    Jak ślicznie wyszła Ci ta palemka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś gratuluje z całego serca sukcesu :)) Super!!! Chętnie tam zajrzę bo nie znałam ich :)
    A palma śliczna, ja ciągle jestem na etapie kupnych :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! A palmę zrobiłaś prześliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje, palma piękna

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna palemka! Gratuluję dołączenia do zespołu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! I czekam na więcej inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  10. So beautiful and Thank you so much for the step by step...it is so inspiring
    Cheers
    Dr Sonia

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję a palma pięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i bardzo się cieszę. Świetna jest ta palma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje Agnieszko! Palma piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Bardzo się cieszę :) A palma wyszła cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna palma :) Gratuluję dołączenia do zespołu :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.