Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 lipca 2019

2058 - Box na chrzest

Witajcie :)
Na blogu sklepu DEKOLO ukazał się post z moją inspiracją 
- tym razem jest to eksploding box
na chrzest dla dziewczynki.
W środku umieściłam chrzecielnicę 3D.
Sklejałam ją pierwszy raz i nie powiem, żeby to było łatwe.
Ale jakoś się udało :) Fajnie by było jakby była do tego instrukcja chociaż na stronie producenta.
Chrzcielnicę ozdobiłam kwiatuszkami. A na bocznych ściankach umieściłam : karteczkę na życzenia,
kieszonkę ażurową na prezent finansowy, dziewczynkę i cytat.
Na zewnętrznej stronie przykleiłam wstążeczkowe uszy, ze które można trzymać boxa.
Miłej niedzieli Wam życzę :)
Ps.
Nie dostaję ostatnio powiadomień na skrzynkę z waszymi komentarzami, czy Wy też tak macie?










16 komentarzy:

  1. Aguś box jest wspaniały! Piękna inspiracja :)) Ja nie mam ustawionej funkcji powiadamiania o komentarzach więc nie wiem :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny boksik! Wnętrze delikatnie ozdobione :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełeczko, ślicznie ozdobione.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiatka na Chrzest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so gorgeous!! I love the beautiful box design!! It looks amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne pudełeczko! Cudownie je ozdobiłaś :)
    Ja dostaję powiadomienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały box, taki delikatny i ze wspaniale dobranymi barwami! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny! Zachwycający! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo subtelny box Aguś. Ja otrzymuję powiadomienia o komentarzach. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna pamiątka. Super pomysł na "uchwyty" boxa. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna inspiracja, Agusiu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Bardzo delikatny i jednocześnie elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny box, bardzo delikatny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.