Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 września 2020

2324 - Ślubna z sercem

 A tak właściwie to z dwoma sercami. 

Postanowiłam wykorzystywać resztki papierów. Te nie były takie małe :)

Czasami jak wycinam elementy , które są mi potrzebne do kartki, wycinam je tak

aby potem tą resztkę wykorzystać jeszcze jakoś. 

Kiedyś wycinałam serce, więc tak wycięłam, żeby reszta posłużyła mi 

za rameczkę w kształcie serca, którą właśnie wykorzystałam do tej kartki.

To drugie serce też było odpadem po wycięciu ażurowego serducha.

Takich elementów uzbierało się trochę i czeka na swoją kolej. 

W większości staram się tak wykorzystać papier, żeby nic nie zostało

ale nie zawsze się tak da :)




11 komentarzy:

  1. fajnie wyglądają listki i kwiatuszki na dole serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, piękna kartka, ja też wykorzystuję co się da

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykorzystane "resztki" . Super to wymyśliłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jak zawsze :) Też się staram wykorzystać zawsze coś co mi zostanie...taki urok bycia rękodzielnikiem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie prezentuje się ta kartka, Aguś i świetny pomysł na wykorzystanie papieru w całości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, ta delikatność... ach, idzie się rozpłynąć nad tą kartką, cudnie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, pełna delikatności i elegancji😊
    Dziękuję pięknie za wizytę i pozdrawiam serdecznie 😊🌹

    OdpowiedzUsuń
  8. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ចាក់បាល់

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.