Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 sierpnia 2021

2498 - Herbaciarka "Dzika róża"

Wróciłam ostatnio do decuopagu, aby coś zmienić. 

Pracując na zmianę w kilku technikach nie nudzę się żadną  :)

Bardzo lubię ozdabiać przedmioty w tej technice. 

Trochę surowych przedmiotów jeszcze mam na zapasie, 

więc w okresie jesienno - zimowym będzie co robić.

Pierwsza powstała herbaciarka na 4 przegródki,

ale trochę inna bo nie kwadratowa jak to było do tej pory, ale podłużna.

Ozdobiłam ją kwiatuszkami białej dzikiej róży - papier ryżowy.





11 komentarzy:

  1. Bardzo gustowna! :) ja także lubię zmieniać techniki, dzięki temu - tak jak napisałaś - nie można się nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna herbaciarka. Takiej podłużnej jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Śliczny motyw. Jeszcze nie pracowałam z papierem ryżowym tylko z serwetkami.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna herbaciarka delikatnie wykończona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! Bardzo mi się podoba w tym podłużnym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna taka stylowa herbaciarka . Herbata przechowywana w takim cudzie będzie smakować wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pudełko na herbatę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.