Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 listopada 2021

2497 - Witaj emeryturo...

 Witajcie :)

Dzisiaj żegnamy bardzo fajnego kierownika jednego z naszych zakładów.

Z tej okazji przygotowałam, aż trzy karteczki.

Pierwsza z nich prezentuje się właśnie tak.

Zawsze jak robię kilka kartek na tą samą okazję, muszę wykazać 

się sporą kreatywnością, aby każda była inna..

Tą zrobiłam jako pierwszą. 





Jeszcze chciałam się pochwalić wygraną u Małgosi z bloga PAPIEROWY JARMARK

Paczuszka dotarła do mnie w tym tygodniu, ale nie miałam czasu aby wrzucić tu zdjęcia :)

Wygrałam album zimowy - grudniownik. Więcej zdjęć jest pod tym linkiem na blogu Małgosi :)

Jest na żywo jeszcze piękniejszy niż na zdjęciach! Małosia robi cudowne albumy. 

Już kilka razy brałam udział w zabawach i w końcu i do mnie się uśmiechnęło szczęście :)

Jeszcze raz bardzo dziękuję MAŁGOSIU!!!❤❤❤



5 komentarzy:

  1. Karteczka bardzo mi się podoba:) Z klasą! Gratuluję wspaniałej wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko kartka piękna , no jak dla kierownika, Gratuluję wygranej , tak Małgosia robi piękne albumy

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, kartka jest po prostu rewelacyjna. Cieszę się, że grudniownik trafił właśnie do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka i piękna wygrana :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka i super wygrana :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.