Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 grudnia 2021

2511 - 18 urodziny

Witajcie:)

Przygotowujecie się już do świąt? Ja powoli zabieram się z porządki

i świąteczne dekoracje. Ciasto na pierniczki już tydzień leżakuje w lodówce.

 Jeżeli chodzi o moją pracownię to dla odmiany od świątecznych prac,

postanowiłam zrobić karteczkę na 18 urodziny dla dziewczyny.

Wykrojnik dziewczyny to również z moich nowości wykrojnikowych.

Pokolorowałam promarkerami. Motylka który był dołączony do wykrojnika, 

zastąpiłam większym, bo tamten zginął na tle tej kartki.



11 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka, taka radosna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kartka i bardzo ładna własnoręcznie zrobiona koperta !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna, dziewczęca kartka, Aguś.
    U mnie przygotowania do świąt na spokojnie i bezstresowo:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka, pięknie pokolorowana dziewczyna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka! Pięknie pokolorowałaś dziewczynę :) Cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie przygotowania pełną parą :)). To, co mogę to robię już wcześniej i mrożę.
    Karteczka piękna! :)
    Buziaki Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna :) ogromnie podoba mi się kompozycja - dziewczyna trzyma na dłoni motyla :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza, dziewczęca karteczka😀

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.