Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 stycznia 2022

2529 - Pamiątka Komunijna "Różana"

 Witajcie:)

Postanowiłam sobie częściej publikować w tym roku, 

ale ostatnio i czasu i natchnienia jakoś brakowało.

Wczoraj usiadłam i w końcu udało mi się coś zrobić. 

Powstały dwie kartki :) I od razu mam ochotę na następne :)

Już się myślałam, że dopadł mnie kryzys twórczy...

Dzisiaj pokaże karteczkę komunijną, tą drugą na razie nie 

mogę pokazać. Muszę poczekać z publikacją, aż karteczka dotrze 

do solenizantki.

Miłego weekendu :)






15 komentarzy:

  1. Aguś, kartka jest przepiękna, kryzysu twórczego nie widać tu wcale:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka, ciekawa jestem następnej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka my mamy takie kryzysy , ale bardzo krótko trwałe. Piękna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam u Ciebie kryzysu żadnego nie widzę.:)
    Idziesz jak burza z pracami.
    A karteczka urocza z pięknym motywem różanym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna karteczka z uroczą dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kartka, te róże w tle cudne są 😀 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudna kartka! Super, że minęło "nietworzenie":)))
    Uściski Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak się cieszę że wena ci wróciła,pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza karteczka, papier genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatna i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.