Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 lutego 2022

2550 - Komunijna pamiątka w błękicie

Witajcie.
Nie wierzę w to co dzieje się 😞 
I to tak blisko, bo przecież z Jasła do granicy z Ukrainą jest
ledwo  ponad 100 km. Czy ktoś z Was spodziewał się, że będziemy żyć w takich
czasach? Czasach wojny ??...... 
To co oglądam w telewizji, sprawia, że serce pęka.... Współczuję tym ludziom....❤
W nocy słyszę samoloty i ten dźwięk budzi niepokój jak nigdy przedtem.....
Przed snem zastanawiam się co będzie rano ....??

Żeby zająć myśli, i nie zwariować staram się zająć ręce i myśli czymś innym.
Zrobiłam kilka kartek. Dzisiaj kartka komunijna w błękicie dla dziewczynki.





 

9 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Nie dziwię się, że dźwięki samolotów wywołują u Ciebie niepokój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka Agnieszko! Mam takie same odczucia jak Ty :( Przeraża mnie taka rzeczywistość...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka, Aguś.
    Chyba każdemu trudno uwierzyć w to, co się dzieje...
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sytuacja straszna. Żal tych wszystkich ludzi, którzy przechodzą przez to piekło...
    Nic dziwnego, że dla oderwania myśli robisz karteczki. Ta jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja mam takie myśli, codziennie od tygodnia gdy zasypiam (i jeszcze sprawdzam wiadomości) boję się co przyniesie ranek. A rano sprawdzam serwisy informacyjne... szok, niedowierzanie, bezradność...
    Twórzmy, działajmy, dzięki temu nie zwariujemy. Musimy czymś zajmować ręce, bo jak tylko mam chwilę to od razu sięgam po telefon (to już obłęd! nigdy wcześniej nie sprawdzałam tak często wiadomości) Trzymajmy się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy ostatnio mówimy tym samym językiem, myślimy i czujemy to samo... Twórz, jeśli to przynosi Ci spokój. Ja też działam... I ciągle zerkam w telefon, modląc się, żeby się to już skończyło. Kartka śliczna! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.